English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

آموزش و پرورش مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده از جرائم است

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: باید به وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه تری داشته باشند چون این نهاد مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده جرائم و آسیبهای اجتماعی است.

آموزش و پرورش مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده از جرائم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه از بدو ورود به شهرستان خمینی شهر در حوزه پیشگیری فعالیت می کنیم، اظهار داشت:در این میان مسئولان کشوری باید به وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه تری داشته باشند چون این نهاد مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده جرائم و آسیبهای اجتماعی است.

وی دیدگاه ویژه مسئوولان کشوری نسبت به وزارت آموزش و پرورش کشور را خواستار شد.

فرماندار جوان و انقلابی شهرستان خمینی شهر گفت: درشورای مبارزه با مواد مخدر سه کمیته با عنوان های مقابله، مبارزه ودرمان موجود است.

مسلم زاده توضیح داد: در نظام آموزش و پرورش شهرستان از بعد آمارهای اعلام شده توانستیم نقشه راهی برای سالهای آینده ترسیم کنیم و طبق افق 1404بافتهای فرسوده و بهسازی آنها را مشخص نموده و همچنین در عرصه آموزش و پرورش برنامه ریزیهای لازم برای ساخت مدارس در شهرها و محله های مورد نیاز انجام شده و با پیگیریهای فرماندار توسعه پایدار در بحث زیر بنایی با مشارکت اجتماعی را دنبال می کنیم.

فرماندار جهادی شهرستان خمینی شهر با اشاره به ظرفیت بی نظیر خیرین در شهرستان افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز در رکود و واپس گرایی قرار داشت که با تلاشهای انجام شده این مجمع آغاز به فعالیت خواهد کرد و این مساله از مباحثی است که در بحثهای زیر بنایی شهرستان مورد اهمیت است ودر آینده پاسخگوی مردم در این زمینه نیز خواهم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه