English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان؛

حساسیت جامعه نسبت به آسیب های مواد مخدر باید افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حساسیت جامعه باید نسبت به آسیب های اجتماعی مواد مخدر افزایش یابد تا بتوان راهکارهای مقابله با مواد مخدر را سریع تر به نتیجه برسد.

حساسیت جامعه نسبت به آسیب های مواد مخدر باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بهروز اکرمی» در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، بیان داشت: کاهش حساسیت در خصوص آسیب های اجتماعی مواد مخدر در جامعه موجب کندی روند مقابله با این پدیده شوم می شود.

وی خلاقیت در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر را امری ضروری دانست و عنوان کرد: روش های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر باید تغییر کنند و ایده‌های نو جای روش های قبلی را بگیرند تا بتوان روند مقابله با مواد مخدر را تسریع کرد.

اکرمی خاطر نشان کرد: در حوزه پیشگیری از اعتیاد نباید فراموش کرد دیگر ناآگاهی از عوارض مخرب مواد مخدر عامل آن نیست بلکه اعتیاد عوامل دیگری دارد که باید در بیشتر در رفع آنها متمرکز شد.

وی اضافه کرد: دیگر با سخنرانی به تنهایی نمی توان از اعتیاد  پیشگیری کرد، بلکه باید روش های نو و جدید برای مقابله با آن جایگزین کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه باید درمان اعتیاد به صورت داوطلبانه انجام گیرد، افزود: تا زمانی که فرد خود برای رهایی از اعتیاد گام بر ندارد نمی توان او را نجات داد.

وی اضافه کرد: چنانجه درمان اعتیاد به صورت داوطلبانه انجام گیرد نتیجه صد در صدی خواهد داش

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه