English

آیت الله میرعمادی؛

مواد مخدر، ابزار استعماری دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با دبیر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مواد مخدر را ابزار دشمن برای منفعل کردن نیروی کار کشور دانست.

مواد مخدر، ابزار استعماری دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، گفت: مواد مخدر، ابزار استعماری دشمن است.

میرعمادی که در دیدار با دبیر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، سخن می گفت، تصریح کرد: استکبار جهانی با توزیع گسترده مواد مخدر در کشورها قصد دارد تا نیروی کار را منفعل و ناکارآمد کند.

امام جمعه خرم آباد با تبریک هفته مبارزه با مواد مخدر، تاکید کرد: آسیب های اجتماعی فراوانی می تواند خانواده ها را با مشکلات بزرگ روبرو کند اما، مواد مخدر به تنهایی عامل بسیاری از آسیب ها و اختلافات در جامعه است، لذا لازم است تا دستگاه های مختلف، رسانه ها و عموم مردم در کنار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ریشه کنی این معضل اجتماعی باشند تا جامعه ای سالم و عاری از ناهنجاری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، ادامه داد: خانواده، پایه و اساس جامعه است، عضو خانواده دینی هرگز به هنجاری روی نمی آورد. اگر خانواده به مسائل دینی توجه کند، یقینا دچار آسیب نخواهد شد، لذا در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید سعی شود تا خانواده ها نیز به میدان مبارزه بیایند.

آیت الله میرعمادی، افزود: مبارزه با مواد مخدر باید از مبدا آغاز شود، مبارزه با واردکنندگان می تواند بازدارنده باشد، اگر ما وارد کننده مواد مخدر و سوداگر مرگ را مفسد فی العرض بدانیم، حتما شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد و شدت آسیب ها کمتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، گفت: منشا سرقت، قتل، جنایت، فحشا و بسیاری آسیب های اجتماعی مواد مخدر است، این را کارشناسان می گویند. لذا اگر مبارزه با مواد مخدر سرلوحه جامعه قرا گیرد، آحاد مردم در امنیت، آرامش و آسایش بیشتری زندگی خواهند کرد و نرخ جرم و جنایت نیز پایین خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی