English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۲ جاعل دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان / اعتراف متهمین به ۸ فقره جعل

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ جاعل دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان خبر داد.

دستگیری ۲ جاعل دفترچه های بیمه درمانی در اصفهان / اعتراف متهمین به 8 فقره جعل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: ۲ نفر که با جعل دفترچه بیمه درمانی مربوط به بنیاد شهید و بنیاد جانبازان اقدام به دریافت داروهای کمیباب به صورت رایگان کرده و آنها را به صورت آزاد می فروختند خبر داد.

وی بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان با اشرافیت بالای خود و در پی یک اقدام هوشمندانه دریافتند فردی درزمینه جعل دفترچه بیمه مربوط به بنیاد شهید و بنیاد جانبازان فعالیت دارد و با الصاق عکس خود برروی آنها نسبت به اخذ داروهای کمیاب و گران قیمت به صورت رایگان اقدام و سپس آنها را در بازار به صورت آزاد می فروشد.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از اطلاع از این موضوع اقدامات ویژه خود را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار داده و در نهایت با انجام یک سری اقدامات پلیسی دریافتند فرد مذکور به منظور دریافت دارو به یکی از مراکز درمانی شهر اصفهان مراجعه کرده است که بلافاصله وارد عمل شده و وی را طی یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم جعل دفترچه های بیمه درمانی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد و که با راهنمایی او این فرد نیز دستگیر و در استعلامات انجام شده مشخص شد وی قبلا هم سابقه جعل و سوءاستفاده از دفترچه بیمه درمانی را داشته است.

سرهنگ تُرکیان بااشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: متهمان به ۸ فقره جعل دفترچه های بیمه درمانی اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه میزان خسارت مالی وارده به سازمان شاکی یک میلیارد ریال برآورد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه