English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند سارقان خودروهای زانتیا در اصفهان / کشف ۷ خودروی مسروقه

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سرکرده و اعضای باند 9 نفره که در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری سرقت می کردند و کشف 7 خودروی مسروقه خبر داد.

دستگیری باند سارقان خودروهای زانتیا در اصفهان / کشف 7 خودروی مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل نحوه وقوع سرقت ها در نهایت رد پای 2 تن از مجرمان سابقه دار در این سرقت ها بدست آمد که این افراد در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و در تحققیقات صورت گرفته به بزه انتسابی با همکاری یک زن و 5 مرد دیگر اعتراف کردند.

وی عنوان داشت: با اعترافات متهمان، همدستان آنها نیز دستگیر و با تحقیقات آنها مشخص شد سرکرده این باند فردی سابقه دار و شرور است که وی نیز طی یک عملیات ضربتی حین تردد با یک دستگاه زانتیای مسروقه شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک عد کلت کمری به همراه خشاب مربوطه و مقادیر مواد مخدر صنعتی از متهم خبر داد و گفت: تا کنون 7 دستگاه خودروی زانتیای مسروقه از این باند کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه