English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان موبایل قاپ در اصفهان/ اعتراف متهمین به ۱۰۲ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3نفره سارقان موبایل قاپ در اصفهان و اعتراف آن ها به 102 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سارقان موبایل قاپ در اصفهان/ اعتراف متهمین به 102 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسکلت و شکایت مال باختگان، با تلاش شبانه روزی در خصوص بررسی صحنه های جرم و مقایسه شیوه های سرقت توسط متهمان با شیوه سرقت توسط افراد سابقه دار سرانجام هویت یکی از سارقان که در بیشتر سرقت ها نیز حضور داشت به دست آمد.

وی تصریح کرد: با شناسایی فرد مذکور کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یکی از مناطق حاشیه ای شهر اصفهان دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود سرانجام در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و 2 نفر دیگر از همدستان خود و یک مالخر را معرفی کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری تمامی اعضای باند مذکور خبر داد و گفت: با اعترافات به دست آمده از متهمان 102 فقره سرقت موبایل و وجوه نقد از عابران پیاده کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه