English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری لیدر و ۵ عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در عملیات ویژه و ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

دستگیری لیدر و 5 عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  حسین تُرکیان بیان داشت: در اجرای مرحله سوم طرح مبارزه با شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیر مجاز کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی در شهر اصفهان اقدام به عضو گیری برای یک شرکت هرمی خارجی می کند با انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی وی که یکی از لیدرهای اصلی شرکت مذور بود را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

وی عنوان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد چندین نفر را وارد شرکت کرده و بابت این کار مبالغی را به عنوان سود و پورسانت از شرکت مذکور دریافت کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه با اعترافات متهم 5 نفر از اعضای این شرکت دستگیر  و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اسناد و مدارک با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه هرگونه فعالیت در شرکت های هرمی علاوه بر اینکه جرم است باعث بروز ضرر و زیان برای اعضای این شرکت ها می شود خاطر نشان کرد: وعده پرداخت سود های کلان و پورسانتهای بالا بابت معرفی زیر مجموعه از سوی لیدر های شرکت,  باعث طمع اعضاء جدید شده وآنها را به گرداب این شرکت می کشاند اما غافل از اینکه این وعده ها پوچ و تهی بوده و عاقبت این تنها لیدرها و سرشاخه ها هستند که سود بالا می رسند و زیر مجموعه ها سرمایه های خود را از دست می دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه