English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مقاومت ملت غزه در تاریخ بی نظیر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه مقاومت ملت غزه در تاریخ بی نظیر است، گفت: امروز مسأله اصلی دنیا فلسطین است و این دفعه این بیداری خاموش نخواهد شد و دنیا در مسیر تازه ای قرار گرفته است.

مقاومت ملت غزه در تاریخ بی نظیر است
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم یادواره 33 شهید رسانه کشور و گرامیداشت 71 خبرنگار شهید غزه که در دانشگاه آزاد بابل برگزار شد، اظهار داشت: در جریان حادثه غزه، رسانه های حق و مردمی توانستند در نبرد رسانه ای کم نظیر بر غول های رسانه ای نظام سلطه غلبه کنند و این یکی از دستاوردها بعد از طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری هایی که نظام سلطه برای تسلط بر افکار عمومی جهان از طریق ایجاد، گسترش و شبکه ای کردن رسانه های متعدد انجام داده است سبب می شد تا روایت ها را آنها بسازند تا افکار عمومی جهان در جهت تقویت منافع آنها جریان پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در حادثه غزه، این نبرد رسانه ای بین جبهه حق و باطل به پیروزی جبهه حق منتقل شد، گفت: ما یک رسالت سنگینی بر دوش داریم و هر کدام از ما باید یک رسانه برای مردم مظلوم فلسطین و مردم مقتدر و مظلوم غزه باشیم.

وی یادآور شد: از سال 1917 تا قبل از عملیات طوفان الاقصی 61 حادثه بزرگ در تاریخ تقابل در حق جویی و آزادی طلبی مردم فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی وجود دارد که صهیونیست ها دست به قتل عام و نسل کشی زدند که برخی از آن در همین سال های نزدیک به این حادثه بزرگ بوده است و این وحشی گری ها و حملات محدود به دوره اخیر نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دو مرحله عمده در هدفگذاری غرب برای تسلط بر جهان اسلام داریم، خاطرنشان ساخت: مرحله اول اروپایی ها 270 سال جنگ های صلیبی را طول دادند تا بیت المقدس را اشغال کنند که پشت آن تفکرات صهیونیستی بود و حتی در مرحله ای به مدت 40 و اندی سال به اشغال آنها درآمد.

وی با بیان اینکه نقطه آغاز تمامی حملات به اسلام در گذشته از اروپا و در سه دهه اخیر آمریکا بوده است، افزود: همه هدف صهیونیست ها نابودی اسلام است تا سرزمین فلسطین را اشغال کند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایشات امام (ره) که فرمودند « اسرائیل غده سرطانی است باید از صفحه روزگار محو شود»، بیان داشت: برنامه صهیونیست ها تسلط بر جهان اسلام است. 

وی اظهار داشت: صهیونیست ها معتقدند که نژاد برتر هستند و این در اندیشه های صهیونیست است و جهت و تلاش اصلی آنها بر مسلمانان و اسلام متمرکز است و غرب باید در مقابل وجدان تاریخ پاسخ دهد چرا از این اندیشه پشتیبانی کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بشریت در مقابل یک آزمایش بزرگ و تاریخی قرار گرفته است، عنوان داشت: بسیاری از مردم جهان به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی از مردم فلسطین و غزه حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت ملت غزه در تاریخ بی نظیر است، افزود: امروز مسأله اصلی دنیا فلسطین است و این دفعه این بیداری خاموش نخواهد شد و دنیا در مسیر تازه ای قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه