English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد:

کشف یک کیلو هروئین از معده ۳ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک کیلو هروئین بلعیده شده توسط 3 قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد

کشف یک کیلو هروئین از معده 3 سوداگر مرگ

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، مشخص شد سوداگران مرگ از طریق بلع نسبت به حمل و جابه جایی مواد مخدر و فروش آن اقدام می کنند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در نهایت با انجام تحقیقات میدانی گسترده پانوق متهمان در یکی از محلات شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائ، 3 متهم در محل شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی های انجام شده مقدار یک کیلو مواد مخدر از نوع هروئین که توسط 3 سوداگر مرگ به روش  بلعیدن در حال انتقال آن بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند: از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه