English

تجمع دانش آموزان شیرازی در حمایت از مردم مظلوم غزه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در روزی که در کشور عزای عمومی اعلام شده دانش آموزان شیرازی با دانش اموزانی که در غزه به شهادت رسیده اند همدردی می کنند و یاد و خاطره آنها را گرامی می دارند.

تجمع دانش آموزان شیرازی در حمایت از مردم مظلوم غزه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در حاشیه مراسم تجمع دانش آموزان شیرازی در حمایت از مردم و دانش اموزان مظلوم غزه بااشاره به عزای عمومی در کشور و جنایات بی رحمانه صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه، اظهار کرد: امروز دانش آموزانی که قرار است بیانیه گام دوم انقلاب، اجرایی کنند، در روزی که در کشور عزای عمومی اعلام شده با همکلاسی های خودشان که در غزه به شهادت رسیدند همدردی می کنند.

وی افزود: دانش آموزان ما امروز برای تحقق این ایده حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، تلاش می کنند.

عسکری ادامه داد: امروز جبهه مقاومت که از دستاوردهای شهید سلیمانی است خط و مشی ایثار و شهادت را در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان امروز در فرودگاه شهید دستغیب شیراز تجمع کردند تا به فرامین رهبری لبیک بگویند و بر این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند اگر جنایات اسرائیل ادامه یابد، جبهه‌ مقاومت تحمل نخواهد کرد.

خاطرنشان می شود: در این تجمع خودجوش که در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به نشان اعلام آمادگی برای اعزام به غزه برگزار شد دانش آموزان با شعارهایی خواستار عکس العمل جبهه مقاومت در پاسخ به جنایات اسرائیل شدند و در پایان بیانه ای را در حمایت از کودکان مظلوم غزه قرائت کردند.

تجمع دانش آموزان شیرازی

تجمع دانش آموزان شیرازی

تجمع دانش آموزان شیرازی

تجمع دانش آموزان شیرازی

تجمع دانش آموزان شیرازی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه