English

منتظران ظهور امشب در جمکران برای مقاومت فلسطین توسل می‌خوانند

مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته 18، 20 و 21 مهرماه برگزار خواهد شد.

منتظران ظهور امشب در جمکران برای مقاومت فلسطین توسل می‌خوانند

به گزارش خبرگزاری موج قم، همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۸، ۲۰ و ۲۱ مهرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

امشب سه‌شنبه هجدهم مهرماه و همزمان با عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری و قرائت دعای محمدرضا غلامرضازاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در این مراسم بناست منتظران ظهور برای فرج امام زمان(عج)، دفع بلا و پیروزی جریان مقاومت فلسطین دعا خواهند کرد.

روز پنجشنبه بیستم مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی و قرائت دعای مسعود زمانی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان و قرائت دعای احمد نیکبختیان برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه