English

واریز وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در گیلان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان از واریز وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: این وام به‌حساب بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران استان گیلان واریز شده است.

 واریز وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سجاد محمدیان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان امروز در خبر سیمای گیلان از واریز مرحله چهارم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و اظهار کرد: این وام به‌حساب بیش از ۱۵۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران استان گیلان واریز شده است.

وی با اشاره به نحوه دریافت وام ضروری بازنشستگان ، افزود: وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی براساس اولویت و از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان از تأمین اعتبار ۱۸۹ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گیلانی از تسهیلات ضروری صندوق بهره‌مند شده‌اند. 

محمدیان با اشاره به عدم‌نیاز ضامن برای دریافت تسهیلات صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته‌ شده است. 

به‌گفته مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، وام حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، بیمه‌نامه اقساطی ملت، خرید اقساطی از فروشگاه‌های افق کوروش و صنایع استیل البرز از دیگر تسهیلات صندوق بازنشستگی کشوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه