English

اعطای وام جدید به بازنشستگان کم درآمد

قاسم احمدی لاشکی اظهار کرد: دولت بودجه را بر اساس میزان فروش نفت دو سقفی بسته بود که مجلس موافقت نکرد و با ۴۴۸ هزار میلیارد تومان نهایی شد.

اعطای وام جدید به بازنشستگان کم درآمد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نوشهر با بیان اینکه طبق برنامه ششم سالانه مبلغی به  سهم  واریزی صندوق توسعه ملی اضافه می شد و باید در سال ۹۸ این اتفاق می افتاد، افزود: امسال باید ۳۴ درصد به این صندوق واریز می شد اما با توجه به شرایط تحریم ها و سخت نشدن معاش مردم با حکم مقام معظم رهبری این رقم کاهش یافت و تنها ۲۰ درصد به صندوق واریز می شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به فرارهای بسیار مالیاتی در کشور تصریح کرد: تنها کارمندان مالیات خود را به موقع پرداخت می کنند؛ امسال از کسانی که تاکنون از پرداخت مالیات معاف بودند به جز کسانی که به اذن مقام معظم رهبری معافیت یافتند مالیات دریافت می شود.

احمدی لاشکی از افزایش وام ازدواج تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای هر زوج در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در بودجه سال ۹۸ برای کمیته امداد و بهزیستی ۵ هزار میلیارد تومان گذاشته شد که با معرفی مددجویان و طرح های اشتغال زا با اولویت زنان سرپرست خانوار به صورت تسهیلات قرض الحسنه خواهد بود.

احمدی از پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان با حقوق کمتر از سه میلیون تومان خبر داد و گفت: این تسهیلات شامل همه بازنشستگان تامین اجتماعی لشگری و کشوری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه