English

با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی انجام شد:

آغاز بهار تعلیم و تربیت ۹۵۵هزار دانش آموز در استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۸ هزار مدرسه با ۴۵ هزار کلاس درس پذیرای بیش از ۹۵۵ هزار دانش آموز در سطح استان فارس است.

آغاز بهار تعلیم و تربیت ۹۵۵هزار دانش آموز در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در آئین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی دانش اموزان، هفته دفاع مقدس و ایثار و شهادت که هم زمان با سراسر کشور و استان در دبیرستان دولتی متوسطه اول پسرانه رازی ناحیه ۴ شیراز، با تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: راهبرد وزارت آموزش و پرورش در سال‌ تحصیلی جدید با شعار همه باهم یکصدا ایران" مدرسه قوی و ایران قوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در سال تحصیلی جدید ۸ هزار مدرسه با ۴۵ هزار کلاس درس پذیرای بیش از ۹۵۵ هزار دانش آموزدر سطح استان فارس است.

عسکری تصریح کرد: ۶۲ هزار معلم، کار اموزش و پرورش دانش آموزان را بر عهده دارند و در برخی نیز کمبود معلم را از ظرفیت های موجود از جمله؛ بازنشستگان، حق التدریسی ها، دانشجو معلمان سال ۹۹ و ...، جبران کرده ایم.

وی ادامه داد: تلاش داریم در سال تحصیلی جدید شعار مدرسه قوی،ایران قوی را با همت همکاران و خانواده ها جامعه عمل بپوشانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم راه تحقق امروز آن از مدرسه می گذرد بنابراین تمام تلاش خود را برای ارتقای برنامه های مدارس به کار می گیریم.

وی اضافه کرد: سال گذشته علیرغم مشکلاتی که دشمن سعی در ایجاد آن داشت با همت مدیران، فرهنگیان و دانش آموزان، استان فارس در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، و ...، رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

عسکری ادامه داد: همه دستگاه و سازمان ها را به کمک می طلبیم تا بتوانیم اهداف آموزش و پرورش را محقق سازیم.

بازگشایی مدارس_فارس

وی از تعامل خوب و سازنده همه دستگاه ها تقدیر و عنوان کرد: امیدوارم با تعامل و همراهی همه بخش ها و سازمان ها سال تحصیلی خوب و پر باری را آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه مناسبت های پیش رو و وجود ظرفیت های معنوی از مدیران مدارس خواست برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا جشن های آغاز امامت حضرت مهدی(عج) از روز دوشنبه سوم مهرماه در مدارس برگزار شود.

عسکری گفت: فرایند بازگشایی مدارس از خردادماه اغاز شد و با تمام توان و تلاش جهادی همکاران ستادی و مدیران مدارس، سعی کردیم شرایط به گونه ای باشد که مدارس به بهترین صورت کار بازگشایی را انجام دهند.

 وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم توجه ویژه ای به مدارس عادی و دولتی دارند و بر تقویت و ارتقای این مدارس همواره تاکید دارند.

عسکری اذعان کرد: علیرغم دشواری هایی که در سال تحصیلی گذشته با آن رو به رو بودیم دانش آموزان ما در عرصه های مختلف علمی و ورزشی خوش درخشیدند چنان که دانش آموزان ما توانستند سه مدال المپیاد جهانی و تعداد ۱۰ مقام کشوری را کسب کنند و در مسائل اعتقادی نیز برگزاری بیش از ۸ هزار پیش اجلاسیه نماز در مدارس استان بخشی از عملکرد های این استان است.

خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم نیز دانش اموزان با استقبال مسوولین وارد کلاس های درس خود شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه