English

امام جمعه رشت:

تجزیه ایران هدف نهایی آمریکا از ایجاد ناامنی در کشور است/مردم دیگر فریب دشمنان خارجی را نمی خورند

امام جمعه رشت گفت: آمریکا قصد داشت تا ایجاد اغتشاشات در ادامه حوادث سال گذشته، ضمن ایجاد ناآرامی و ناامنی، ایران راتجزیه کرده و از اقتدار و قدرت کنونی به موضع ضعف بیندازد.

تجزیه ایران هدف نهایی آمریکا از ایجاد ناامنی در کشور است/مردم دیگر فریب دشمنان خارجی را نمی خورند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام‌خمینی (ره) شهر اظهار کرد: اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب، انسجام سه قوه و نیروهای مسلح و وحدت مردم نقشه شوم آنان دوباره با شکست مواجه شود.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: آمریکا قصد دارد تا با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، مساله جنسیت و نیز شکل دهی به جنگهای ترکیبی و شناختی در ایران بحران ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: آمریکا زمانی با یک چمدان پول وارد هر کشوری که می شد کودتا می کرد و رژیم آن کشور را تغییر می داد اما جمهوری اسلامی ایران دسیسه های آمریکا را برای جهانیان آشکار ساخت.

امام جمعه رشت بیان کرد: به همین دلیل آمریکا امروز به جنگهای ترکیبی و شناختی اتکا کرده تا در انگیزه و شناخت مردم شبهه ایجاد کند و با دروغ هایی را می گوید مردم را دچار تردید و شبه کرده تا به این شیوه به ایران ضربه بزند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: ریشه همه بحرانها در جهان آمریکا است که سعی دارد تا با اختلاف افکنی میان امتها و ملتها، فتنه انگیزی و جنگ افروزی به مطامع خود برسد و در این میان ایران اسلامی در برابر همه این توطئه ها ایستاده و آمریکایی ها را به عقب برده تا این بحران‌ساز جهان را به زباله دان تاریخ بفرستد.

نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به امر حجاب اشاره و خاطرنشان کرد:طبق نظرسنجی های انجام شده حدود ۸۵ درصد از مردم ما طرفدار حجاب هستند.

وی گفت: اما دشمنان با تبلیغات وسیع خود سعی دارند تا نشان دهند که بی حجابی در ایران زیاد است اما فقط پنج درصد موافق بی حجابی هستند.

امام جمعه رشت اظهار کرد: مردم ما در مراسم محرم و صفر نشان دادند که چقدر پایبند و معتقد به اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران هستند و در اربعین نیز شگفتی آفریدند چنانکه از ۲۲ میلیون شرکت کننده در مراسم اربعین حسبنی، حدود چهار میلیون نفر از ایران اسلامی بودند.

آیت الله فلاحتی افزود: هم اینک شاهدیم که هر روز بر ابهت و قدرت ایران اسلامی افزوده می شود و در نقطه مقابل آمریکا هر روز خوار و ذلیل تر می شود و اکثر کشورها این امر را دریافته اند و به همین دلیل آمریکا هر روز در جهان منزوی تر می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اغتشاشات سال گذشته نیز اشاره و بیان کرد: فریب خوردگان سال گذشته پشیمان هستند و فهمیده اند که خارج نشینان برای منفعت خود دست به هرکاری می زنند و هم اینک نیز با هم مشکل دارند.

وی در خاتمه گفت: تمام فریب خوردگان متوجه نقشه شوم دشمنان شده و به طور حتم دیگر فریب نخواهند خورد و از سوی دیگر مردم ما هوشیارند تا دیگر شاهد اینگونه اغتشاشات در کشور نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه