English

مدیر کل راهداری خبر داد:

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه یک سرپرست به مرز مهران و ۷ دستگاه ناوگان به مرز شلمچه خبر داد.

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرز مهران

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه یک سرپرست به مرز مهران و ۷ دستگاه ناوگان به مرز شلمچه خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری فارس برای ارائه خدمات بهتر به زایران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

علیرضا راستیار افزود: مطابق دستورالعمل های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و هم چنین فارس به عنوان استان معین برای پشتیبانی مرزهای شلمچه و مهران تعیین گردیده، برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری فارس با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان خوزستان مستقر می شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه راهداران فارس در مرز شلمچه نیز با ۷ دستگاه ماشین آلات دیگر مستقر هستند اضافه کرد: همانطور که در سیاست های وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری در طرح اربعین آمده “ما اشتیاق خدمت این راه را داریم” و راهداران فارس با تمام توان به خدمات رسانی مشغول هستند.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیم‌های اعزامی راهداری فارس با نظر مسؤولان ستاد اربعین سازمان در مرزهای مهران و شلمچه سامان‌دهی و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه