English

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی عصر امروز یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت یک نفر از هموطنان و زخمی و مصدوم شدن ۸ نفر دیگر از زائران و خادمان آن حرم مطهر، دادستان کل کشور در پیامی ضمن تسلیت به خانواده شهید این حمله تروریستی، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موحدی آزاد با تأکید بر تشکیل سریع و تکمیل تحقیقات و شناسایی همه ابعاد حمله تروریستی شامگاه ۲۲ مرداد در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، گفت: بار دیگر تروریست‌های زبون، ضعف و استیصال خود را با حمله به زائران و خادمان بی دفاع حرم‌مطهر شاهچراغ(ع) به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه طی شدن روند قضایی در دادسرا و دادگاه و مجازات سریع عامل یا عاملان این حمله ناجوانمردانه التیامی بر زخم مجروحان حا‌دثه و خانواده شهید این حادثه خواهد بود، گفت: مجازات و برخورد قاطع با جنایتکارانه باید سخت و عبرت آموز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه