English

مدیر منطقه اول سازمان آتش نشانی مشهد:

تصادف زنجیره ای در مشهد، ۷ کشته و زخمی برجای گذاشت

مدیر منطقه اول سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: در این سانحه ۲ سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند و پنج نفر دیگر از سرنشینان سایر خودروها مصدوم شدند.

تصادف زنجیره ای در مشهد، ۷ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم علی‌محمد کاظمی؛ مدیر منطقه اول سازمان آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: تصادف زنجیره ای در بزرگراه پیامبراعظم(ص) این شهر ٢ کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

آتشپاد سوم  کاظمی افزود: صبح امروز این حادثه اعلام و آتش نشانان و نجاتگران سازمان به محل اعزام شدند و در حدفاصل بزرگراه پیامبر اعظم(ص) ۱۶و ١٨، خودروهای سواری پژو ۴۰۵ ، مینی بوس ،کامیون بنز ۱۰تن و پیکان وانت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

مدیر منطقه اول سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه همچنین اضافه کرد: در این سانحه ۲ سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند و پنج نفر دیگر از سرنشینان سایر خودروها مصدوم شدند.

وی اظهارداشت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی خودروهای آسیب دیده و جلوگیری از انفجار و آتش سوزی این وسایل نقلیه، مجروحان را برای انتقال به بیمارستان به آمبولانس منتقل کردند و جسد جانباختگان این حادثه به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل شد.

کاظمی افزود: کارشناسان پلیس راهور خراسان رضوی به دنبال یافتن علت دقیق این تصادف هستند.

سرهنگ عباس عابدینی، رییس پلیس راهور مشهد گفت: ساعاتی پیش، تصادف سنگین یک دستگاه کامیون با وانت و یک خودرو سواری در بزرگراه پیامبر اعظم رخ داد که در پی این حادثه، ۵ نفر مجروح و ۲ تن از شهروندان در دم جان باختند.

رییس پلیس راهور مشهد تصریح کرد: در مورد آخرین آمار تصادفات شهری طی ۲۴ ساعت گذشته، ساعاتی پیش، در تصادف سنگین یک دستگاه کامیون با وانت و یک خودرو سواری در بزرگراه پیامبر اعظم رخ داد که در پی این حادثه ۲ تن از شهروندان در دم جان باختند.

سرهنگ عابدینی متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته۵۱۲ تصادف خسارتی،۵۰ جرحی و ۵۵ مصدوم گزارش شده است، همچنین دیشب تا صبح امروز ۵۴ خسارت تصادفی،۱۵ جرحی ۱۶ مصدوم و ۲ نفر فوتی گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه