English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد:

جمع‌آوری فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد بیان کرد: از روز گذشته این فضا‌ها توسط مالکان و گرو‌های رفع سد معبر شهرداری جمع‌آوری می‌شود و وجود این فضا‌ها مصداق بارز سد معبر است که باید جمع‌آوری شود.

جمع‌آوری فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدجواد مشیری؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.

مشیری در ادامه افزود: از ابتدای سال دیگر مجوزی برای فضا‌های بیرونی کافه و رستوران‌ ها در مشهد صادر نشده است و مهلت قانونی داده شده برای جمع‌آوری فضای بیرونی کافه‌ها و رستوران‌ها در مشهد به اتمام رسیده.

وی همچنین اضافه کرد: از روز گذشته این فضا‌ها توسط مالکان و گرو‌های رفع سد معبر شهرداری جمع‌آوری می‌شود و وجود این فضا‌ها مصداق بارز سد معبر است که باید جمع‌آوری شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طبق تأکید شهردار لوازم جمع‌آوری شده به انبار سد معبر منتقل نمی‌شود و طی صورت‌جلسه‌ای به مالکان تحویل داده می‌شود.

مشیری تاکید کرد: جمع‌آوری این فضا‌ها به آرامی و بدون هیچ‌گونه اعتراضی در حال انجام است و طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه