English

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

مشاهده محصولات بی کیفیت در میادین میوه و تره‌بار

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: کیفیت پایین برخی محصولات در میادین میوه و تره بار بررسی می‌شود و خود بنده در چند وقت اخیر از میادین و بازارها به صورت سر زده خرید کرده‌ام.

مشاهده محصولات بی کیفیت در میادین میوه و تره‌بار

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در پاسخ به پرسشی مبنی بر بررسی کیفیت محصولات میوه و تره‌بار اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، نظارت‌های خودمان را از میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم به نارضایتی‌های شهروندان رسیدگی کنیم تا رضایت شهروندان کسب شود گفت: ما سعی می‌کنیم تغییر و تحولات را طبق سیاست‌های خود داشته باشیم و به مدیرعامل سازمان میادین هم در کمیسیون تذکراتی را در زمینه افزایش کیفیت می‌دهیم.

نجفی گفت: کیفیت پایین برخی محصولات در میادین میوه و تره بار بررسی می‌شود و خود بنده در چند وقت اخیر از میادین و بازارها به صورت سر زده خرید کرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

بوی نامطبوع و تجمع جانواران موذی، ناشی از نگهداشت ضعیف مخازن زباله توسط پیمانکاران خدمات شهری است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به اینکه عکس محصولات بی کیفیت را هنگام خرید برای مدیر عامل سازمان ارسال کرده‌ام گفت: موضوع کاهش کیفیت در این سازمان را مشاهده کرده‌ام و بازدید سرزده‌ای را از چند میدان در مناطق مختلف تهران به زودی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه