English

معاون دادستان تهران:

هشدار در خصوص بازار سیاه بلیت‌ در اربعین حسینی

معاون دادستان تهران بیان کرد: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیت چارتری شجاعانه بود.

هشدار در خصوص بازار سیاه بلیت‌ در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس فرزادنیا؛ معاون دادستان تهران در سخنانی اعلام کرد: در خصوص شکل‌گیری بازار سیاه فروش بلیت‌ به‌ویژه در زمان اعزام و بازگشت زائران اربعین حسینی هشدار می دهیم.

فرزادنیا این سخنان را در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور در مشهد ابراز داشت و ادامه داد: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیت چارتری شجاعانه بود.

معاون دادستان تهران متذکر شد: مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها باید نسبت به کاهش تاخیرهای پروازی حساس باشند چون بسیاری از ایرلاین‌ها مسوولیت اعزام را برعهده می‌گیرند اما متاسفانه مدیریت لازم را ندارند و منجر به تاخیر و ابطال‌های زنجیره ای می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این زمینه باید مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها، هوشمندی، نظارت و مسوولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند تا در زمینه پروازهای اربعین شاهد کمترین نگرانی و نارضایتی زائران حسینی باشیم.

فرزادنیا تصریح کرد: تعداد سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما سه برابر سایت‌های مجاز است و در راستای برخورد با آنها ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز سودجو مسدود شده است و همچنین ۴۹ سایت فروش بلیت بررسی و ۴۹ درگاه مالی و مدیران آنها نیز شناسایی شد و در همین راستا چهار درگاه مالی نیز مسدود گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه