English

تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس

ساعت ۱۵ امروز بخش هایی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس دچار آتش سوزی شد.

تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت آفتاب در این خصوص گفت: یک مخزن هیدروکربن و یک دستگاه تانکر در پالایشگاه آفتاب دچار حادثه شده است.

بابایی عنوان کرد: در پی آتش سوزی یک مخزن در شرکت پالایشگاه نفت آفتاب، حدود ۱۰ دستگاه خودرو آتش نشانی، سریعاً نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند و در ساعت ۱۷ آتش مهار شده، هم اکنون درحال انجام لکه گیری و سردکردن اطراف محل حادثه هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این خصوص با بیان اینکه تمام مراکز درمانی و بیمارستانی در حال آماده باش هستند گفت: هشت تن از نیروهای آتشنشان به دلیل گرمازدگی خفیف توسط نیروهای امدادی در محل به صورت سرپایی درمان و مجددا جهت انجام عملیات اطفای حریق به محل حادثه بازگشتند.

رویا جهانگیری افزود: همچنین یک نفر از کارکنان پالایشگاه با سوختگی 10درصد و یک نفر به دلیل حادثه تروما(ضربه به دست) به اورژانس بیمارستان شهید محمدی منتقل و پس از درمان مرخص شدند.
 
دادستان مرکز استان هرمزگان در این بازدید که مسئولان آتش نشانی، مدیریت بحران، ضابطین و مسئولین پالایشگاه نفت آفتاب حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اطفای حریق این مجتمع پالایشگاهی دریافت کرد.

علیرضا احمدی منش در ادامه با تأکید بر لزوم بررسی علل این حادثه، گفت: در رابطه با این آتش سوزی پرونده قضایی تشکیل شده است و مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه