English

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی:

مشترکان پرمصرف مراقب باشند/ احتمال قطع برق آنان

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی بیان کرد: موضوع احتمال قطع برق مشترکان پر مصرف خانگی و تجاری در خراسان رضوی در گزینه‌های مصوب وجود دارد که در صورت ضرورت برق پر مصرف‌های خانگی و تجاری قطع خواهد شد.

مشترکان پرمصرف مراقب باشند/ احتمال قطع برق آنان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حشمتی؛ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی در خبری متذکر شد: با توجه به افزایش دمای هوای کشور در هفته جاری در صورت نیاز برق مشترکان پر مصرف خانگی و تجاری (واحدهای صنفی) با اخطار قبلی قطع می‌شود.

حشمتی در ادامه افزود: این موضوع در گزینه‌های مصوب وجود دارد که در صورت ضرورت برق پر مصرف‌های خانگی و تجاری قطع شود و مصرف برق طی هفته جاری در خراسان رضوی با توجه افزایش دمای هوای کشور پیش بینی می شود.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی تاکید کرد: بر اساس اخبار منتشر شده هفته گرمی را در خراسان رضوی پیش رو داریم و برنامه‌های مدیریت مصرف برق برای کل فصل گرما پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: در تلاشیم با اجرای برنامه مدیریت مصرف برق به نقطه قطع برق پرمصرف‌های خانگی و تجاری نرسیم و اکنون مصوبات هیات دولت در حال اجرا  است اما در صورت گرمای بیشتر در استان این مصوبات با دقت و کنترل بیشتر اجرا می‌شود.

حشمتی اظهار داشت: مصرف برق مشترکان پر مصرف تجاری در خراسان رضوی مشخص است و مصرف برق این مشترکان تجاری بزرگ اکنون در حال پایش است که در صورت عدم رعایت الگوی مصرف تعریف برقشان قطع  می‌شود.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف برق از خردادماه برق تعدادی از مشترکان پر مصرف تجاری قطع شده است و مصرف برق در استان در ۲۹ خرداد ماه سال جاری رکورد سال گذشته را شکست.

حشمتی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای شدید هوا در هفته جاری پیش‌بینی‌ها بر این است که به احتمال زیاد دوباره رکورد مصرف برق در استان شکسته شود، این موضوع در انتهای هفته جاری  مشخص خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه