English

استاندار گیلان:

طرح سالمسازی دریا در نقاط آزاد شده سواحل گیلان به بهترین نحو اجرایی شده است

استاندار گیلان در گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر گفت: طرح سالمسازی دریا در نقاط آزاد شده سواحل گیلان به بهترین نحو اجرایی شده است.

طرح سالمسازی دریا در نقاط آزاد شده سواحل گیلان به بهترین نحو اجرایی شده است

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ اسدالله عباسی، استاندار گیلان ، شامگاه گذشته در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه یک و خبر صدا و سیما در خصوص بررسی آخرین وضعیت ساماندهی سواحل شمال با تکذیب برخی ادعاها در خصوص عدم اجرای طرح ساماندهی سواحل در نقاط آزاد شده، گفت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله رضوانشهر، تالش، رشت، آستارا و چابکسر طرح سالمسازی دریا در نقاط آزاد شده در حال اجرا بوده و مردم در حال استفاده از این نعمت الهی هستند.

طرح سالمسازی دریا در نقاط آزاد شده سواحل گیلان

به گزارش موج، رییس جمهور هشتم بهمن ماه 1400، در پانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم استان گیلان بود که پس از سفر خود به گیلان و بعد از بازدید از تصرفات سواحل این استان از سوی مجتمع های دولتی طی دستوری حداکثر ۲۰ روز برای آزادسازی تمامی سواحل دریای خزر از گیلان تا استان گلستان دستور مستقیم صادر کرد. 

رییس جمهور در نشست های متعدد در سفر یکروزه خود به گیلان از جمله شورای اداری و همچنین نشست با نخبگان و اصحاب رسانه تاکید کرد که با فوریت و ظرف مدت حداکثر ۲۰ روز هر یک از دستگاه‌های دولتی که تصرفاتی در مناطق ساحلی دارند، اقدام لازم را انجام داده و نتیجه برای استحضار را به دفتر رئیس جمهور اعلام کنند.

حسب این دستور دستگاه های اجرایی در گیلان با جدیت بیشتری آزاد سازی سواحل را در دستور کار خود قرار دادند و هم اینک ١٠٠ درصد حریم ۶۰ متری سواحل در اختیار دستگاه‌های دولتی گیلان آزاد شده است واقدام برای آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل دریای خزر اقدامی محکم و قاطع برای بازگشت حریم سواحل به عموم مردم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه