English

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی:

صادرات محصولات لبنی از استان مرکزی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: صادرات محصولات لبنی از این استان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافت

صادرات محصولات لبنی از استان مرکزی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمد فتاحی افزود: ۶۶ تن محصولات لبنی امسال در قالب پنج محموله با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: ۵۲ تن پودر گوشت از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از این استان به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۲۷ هزار و ۸۷۴ قطعه آبزیان زینتی در قالب هشت محموله با نظارت اداره کل دامپزشکی استان به خارج از کشور صادر شد که در این بخش نیز ۳۸ درصد افزایش ایجاد شده است.

فتاحی اظهار کرد: ۴۱۷ تن خوراک و مکمل آبزیان امسال در قالب ۶ محموله به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: ۸۸ هزار قطعه پولت تخم گذار امسال در قالب یک محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته‌است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار کرد: ۲۳ تن آلایش مرغی نیز امسال در قالب یک محموله و ۱۲۵ تن تخم مرغ خوراکی در قالب پنج محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه