English

استاندار فارس مطرح کرد؛

تامین سلامت مردم، شرط اصلی افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان

استاندار فارس گفت: سلامت و ایمنی مردم در زمان بهره‌برداری از آزادراه شیراز به اصفهان قابل توجه است؛ همه کوشش ما این است که همزمان با سفر دولت به استان این پروژه به بهره برداری برسد.

تامین سلامت مردم، شرط اصلی افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، امروز در حاشیه بازدید از آزاد راه شیراز به اصفهان که با حضور سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع انجام شد، با اشاره به تاخیرهای ایجاد شده در افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان گفت: علت این تاخیرها این است که خط قرمز ما در افتتاح این پروژه سلامت و ایمنی مردم و بهره برداران از این پروژه است.

استاندار فارس اظهار داشت: در بحث تامین اعتبار از ابتدای امسال تاکنون حدود یک هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده که یک کار بی نظیر بود و امیدواریم باقی مانده اعتبار مورد نیاز هم با توجه به قول مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع تامین شود.

ایمانیه تصریح کرد: هفته گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان از کمیته مولد سازی اعتبار گرفته ایم که می‌تواند قسمت عمده از نیاز ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۶ قطعه نخست آزادراه را تامین کند.

وی، در خصوص زمان بهره برداری از آزادراه نیز گفت: همه کوشش ما این است که همزمان با سفر دولت به استان این پروژه به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه