English

همزمان با سالروز فتح خرمشهر ؛

اقتدار نیروهای مسلح کاشان در روز سوم خرداد به نمایش در آمد

همزمان با روز سوم خرداد، روز آزادسازی و فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کاشان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور حضور سردار سیدابوالقاسم طباطبایی فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح همراه با اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان کاشان برگزار شد .

اقتدار نیروهای مسلح کاشان در روز سوم خرداد به نمایش در آمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ پاسدارکریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، خصوصا 130 شهید شهرستان کاشان  با اشاره به فرمایش امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: حضور یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم تجدید میثاق با شهدا و امام راحل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان به خرمشهر های پیش رو اشاره کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر ها در پیش است؛ امیدواریم بتوانیم همانند پیشکسوتان رزمنده که در فتح خرمشهر افتخار آفرینی کردند در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی نیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

به گزارش موج؛ خاطره گویی فرمانده قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء (ص ) و رونمایی از کتاب جاده وصال مجموعه خاطرات رزمندگان دفاع مقدس نوشته علیرضا کمالی، تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه