English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان خبر داد؛

برگزاری طرح «یلدای فاطمی » در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاش از برگزاری طرح «یلدای فاطمی » در کاشان خبر داد

برگزاری طرح  «یلدای فاطمی » در کاشان

سرهنگ کریم اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اشاره به اجرای طرح «یلدای فاطمی» در کاشان اظهار داشت: با توجه به ایام فاطمیه و شب یلدا طرحی متناسب با این ایام با نام یلدای فاطمی در کاشان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مقرر شده تا چهار هزار بسته معیشتی در میان ولی نعمتمان خود در شهرستان کاشان توزیع شود، افزود: ارزش هر بسته غذایی پنج میلیون ریال است و ارزش بسته‌های غذایی در مجموع به 20 میلیارد ریال می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در بیان جزئیات این طرح ابراز داشت: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصناف کاشان به ویژه میوه وتره بار و مرغ‌فروشان کاشان، گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان، بسیج سازندگی و خیران اجرایی شد.

وی ضمن اشاره به جزئیات بسته‌های معیشتی گفت: در این بسته‌های معیشتی اسلامی نظیر برنج، مرغ، میوه، سیب‌زمینی، پیاز، شیرینی و یک بسته آجیل متناسب با ایام شب یلدا پیش‌بینی و بسته‌بندی شده است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان بیش از سه میلیون ریال از هزینه‌ هر بسته معیشتی را متقبل شده است و مابقی هزینه هر بسته توسط نهادها و افراد مشارکت‌کننده تامین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه