English

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بمناسبت شب یلدا در استان یزد

14 هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی استان یزد در سطح پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع می شود.

توزیع 14 هزار بسته معیشتی بمناسبت شب یلدا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به مناسبت ایام فاطمیه (س)و همزمان با شب یلدا،  14 هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار سراسر استان یزد توزیع می شود.

سردار زارع کمالی افزود: ارزش هر بسته 600 هزار تومان و شامل مرغ، حبوبات، برنج ، روغن، رب گوجه، ماکارانی، تنقلات و یژه کودکان و ... می باشد .

وی عنوان کرد: این رزمایش به طور هم زمان در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار و با همت گروه های جهادی، بسیجیان و خیرین در شب یلدا بین نیازمندان توزیع می گردد.

فرمانده سپاه الغدیر همچنین گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا به صورت مداوم، پیرو نقشه راهی که فرمانده معظم کل قوا ترسیم نمودند، کمک مومنانه در استان یزد همزمان با سراسر کشور و با همت بسیجیان، خیران و اقشار مختلف مردم با اجرای بیش از 28 مرحله رزمایش کمک مومنانه تحقق یافت که برکات بسیار زیادی داشت.

سردار زارع کمالی  در پایان با اشاره به نقش پایگاه های بسیج در محلات خاطر نشان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج همیشه نقش گره گشایی در همه امور را برعهده داشته و یکی از اقدامات اساسی پایگاه های مقاومت بسیج، رفع محرومیت در محله و دستگیری از نیازمندان است که سعی داریم این مهم در همه شرایط محیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه