English

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر ۱۵ شهید گمنام در جهان شهر یزد/ حضور ۸ تیم امدادی هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد با حضور 8 تیم امدادی خبر داد.

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر 15 شهید گمنام در جهان شهر یزد/ حضور 8 تیم امدادی هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نیل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: یزد میزبان پیکر مطهر 15 شهید گمنام بود و مراسم ویژه تشییع خودرویی و موتوری شهدای گمنام از فرودگاه شهید صدوقی یزد تا میدان امیرچقماق با حضور مردم شهید پرور یزد و همچنین اعضای جوانان و امدادگران و داوطلبان هلال احمر و پوشش امدادی و برپایی ایستگاه های سلامت در میدان امیرچخماق برگزار شد.

 معاون امداد و جات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : اعضای امدادگر و جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم که در ایام فاطمیه به اجرا در آمد علاوه بر مشارکت در برگزاری ، اقدام به پوشش امدادی و ارائه خدمات کمک های اولیه و همچنین ایستگاه های سلامت و انجام فشارخون نمودند.

وی  بیان داشت : 8 تیم امدادی ( 7 تیم جاده ای و 1 تیم توانا) 35 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر با 5 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو کمک دار مسئولیت پوشش امدادی این مراسم را بر عهده داشتند و به 56 نفر خدمات سرپایی ارائه و نسبت به اعزام ۱ نفر به مرکز درمانی اقدام کردند.

جمعیت هلال احمر استان یزد

حسینی خاطر نشان کرد : پیکر این شهدا در روز ششم دی ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در ۱۵ نقطه یادمانی تعیین شده به خاک سپرده خواهد شد که پوشش امدادی در شهرستانها نیز با حضور عوامل امدادی هلال احمر صورت خواهد گرفت.

جمعیت هلال احمر استان یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه