English

نجات جوان یزدی با همت تیم واکنش سریع هلال احمر استان

با تلاش 5 ساعته و رسیدن تیم واکنش سریع هلال احمر استان یزد به فرد گیرافتاده در کوهستان بوسیله تجهیزات و ست کوهستان وی را به پایین کوه و محل امن انتقال دادند.

نجات جوان یزدی با همت تیم واکنش سریع هلال احمر استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات  جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نجاتگران تیم واکنش سریع هلال احمر استان جوان 28 ساله ای که در ارتفاعات دربید گیرافتاده بود را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: بنا به تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان یزد مبنی بر  گیرافتادن جوان 28 ساله در ارتفاعات دربید بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمربه محل حادثه و پیمودن مسیر سخت و دشوار کوههای دربید و تلاش 5 ساعته و رسیدن به فرد گیرافتاده بوسیله تجهیزات و ست کوهستان وی را به پایین کوه و محل امن انتقال دادند.

وی با اعلام اینکه این عملیات از ساعت14:45دقیقه آغاز و تا ساعت 20:10 ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر