English

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت خیر نیکوکار میبدی را تسلیت گفت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت آقای سید محمد موسوی فیروزآبادی داوطلب فعال و خیر نیکوکار میبدی را تسلیت گفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت خیر نیکوکار میبدی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت درگذشت سید محمد موسوی فیروزآبادی خیر و نیکوکار فرهیخته و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان یزد شهرستان میبد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیر عامل  جمعیت هلال احمر استان یزد  به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست. همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیات‌شان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی داوطلبان نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

درگذشت زنده یاد سید محمد موسوی فیروزآبادی، داوطلب فعال و خیر و نیکوکار هلال احمر استان و شهرستان میبد، موجب تألم خاطر و اندوه فراوان اینجانب و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر شد.

زنده یاد موسوی در حیات پر برکت خویش از داوطلبان قدیمی و خوشنام جمعیت هلال احمر بودند که آثار همکاری و خدمات ماندگار و بشردوستانه ایشان در برنامه‌های سلامت محور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و همچنین ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای کمربندی غربی میبد به نیکی در اذهان باقی مانده است.

درگذشت وی که از داوطلبان خوش اخلاق و قدیمی این جمعیت بود موجب تالم و اندوه شد، امید داریم خدمات خیر و حضور داوطلبانه آن سفر کرده در فعالیت های عام المنفعه هلال احمر باقیات الصالحاتی برای عزیز از دست رفته و توشه آخرتی شایسته برای وی باشد.

اینجانب؛ درگذشت این خیر نیکوکار را به خاندان ارجمندشان و جامعه خیرین و داوطلبان هلال احمر تسلیت گفته و  از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است پایگاه امداد و نجات جادی ای کمربندی غربی میبد در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با 500 مترمربع زیربنا توسط این خیر داوطلب در سال 94 آغاز و در آبان ماه سال 97 با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد ، پایگاهی که امروز به یک پایگاه فعال جاده‌ای تبدیل‌شده است و در طول سال علاوه بر نجات حادثه دیدگان، خدمات مطلوبی را به هم‌وطنانی که در این جاده تردد دارند ارائه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه