English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

اهدای ۱۵ قلم کالای اساسی جهیزیه به نوعروسان کاشانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان اهدای ۱۵ قلم کالای اساسی جهیزیه به مناسبت فرخنده میلاد خجسته حضرت زهرا(س) به نوعروسان کاشانی خبرداد.

اهدای ۱۵ قلم کالای اساسی جهیزیه به  نوعروسان کاشانی

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: به مناسبت فرخنده میلاد خجسته حضرت فاطمه(س) برخی از نوعروسان کاشانی نیازمند در منطقه شناسایی شدند.

وی ضمن اشاره به تهیه جهیزیه ویژه نوعروسان کاشانی افزود: امروز و در طی مراسمی 11 سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند کاشانی تهیه و با رعایت حفظ کرامت به این افراد اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه در هر سری از جهیزیه‌ها 15 قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، اتو، فرش، جاروبرقی و تلویزیون از جمله اقلام اهدایی به نوعروسان نیازمند کاشانی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 41 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی اهدا شده است، گفت: ارزش جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان کاشانی به یک میلیارد و 300 میلیون تومان می‌رسد و 250 میلیون تومان نیز هدیه نقدی به جامعه هدف اهدا شده است.

سرهنگ اکبری هدف از این اقدام را ترویج زندگی آسان دانست و تصریح کرد: نوعروسان و آقا دامادها با برپایی یک زندگی آسان به دور از تجملات می‌توانند خوشبختی را برای یکدیگر به ارمغان آورند و با این طرز تفکر بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه