English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

معلمان در معرفی و ترویج الگوهای متعالی و مذهبی اهتمام کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند، الگوهای متعالی دینی چون اباعبدالله الحسین (ع) در مدارس ما نهادینه و تقویت نشود، زیرا در مکتب اباعبدالله، ظلم ستیزی موضوعیت پیدا می کند، گفت: معلمان در معرفی و ترویج الگوهای متعالی و مذهبی اهتمام کنند.

معلمان در معرفی و ترویج الگوهای متعالی و مذهبی اهتمام کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در دیدار با معلمان شهرستان بهشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با عنوان اینکه شهید مطهری پیشاهنگ مقابله با جریانهای التقاطی از جمله مارکسیست ها و سوسیالیست ها در دهه ۵۰ بودند، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام فلسفه سیاسی تشیع را بروزرسانی، تئوریزه و تبیین کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از معلم توسط هیچ رهبر و رئیس جمهوری در جهان آنگونه نیست که رهبر انقلاب ما این قشر عزیز و شریف را مورد تجلیل قرار می دهد و مقام معظم رهبری معلمی را فراتر از سایر مشاغل و انسان ساز معرفی می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طی ماه های اخیر مدرسه به کانون و خط مقدم اصلی جنگ نرم تبدیل شد لذا غرب تلاش می کند الگوهای متعالی دینی چون اباعبدالله الحسین (ع) در مدارس ما نهادینه و تقویت نشود، زیرا در مکتب اباعبدالله ظلم ستیزی موضوعیت پیدا می کند، مکتب ثارالله مکتب تقابل با استعمار کهنه است.

وی بیان داشت: غربی ها بی حجابی را به عنوان ابزاری برای نیل به اهداف سلطه جویانه خود تبدیل می کنند و تمام فضلا، علما، اندیشمندان و متفکران و ادیبان هر ملتی از گذرگاه و محملی به نام مدرسه و معلم عبور می کنند لذا این شغل در کنار سایر مشاغل تعرف نمی شود بلکه سرآمد همه مشاغل است.

سلگی تصریح کرد: افتخارات هر ملت، تربیت شدگان معلم و مدرسه اند، به طوری که رهبر حکیم انقلاب در سخنرانی اخیر در جمع معلمان فرمودند: زنده کردن احساس هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی وظیفه اساسی معلم است.

وی ابراز داشت: معلمان در معرفی گذشته درخشان و ظرفیتهای امروز تلاش کنند چرا که دشمن به دنبال خدشه و سانسور آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه