English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

قتل پدرو مادر پیر به دست پسر جوان / کشف اجساد داخل چاه آب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری پسرجوانی که پدر و مادر پیر خود را به قتل رسانده و داخل چاه آب داخل خانه انداخته بود ظرف 4 ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

قتل پدرو مادر پیر به دست پسر جوان / کشف اجساد داخل چاه آب

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان گفت: ساعت 19 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشف اجساد یک زن 65 ساله و شوهر 73 ساله از داخل چاه اب داخل خانه ای در یکی از محله های شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از خارج شدن اجساد این زن و شوهر از عمق 10 متری چاه آب داخل منزل مسکونی بررسی های تخصصی و علمی برروی آنها انجام گرفت و در نهایت با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد پسر چهارم این زن و شوهر که جوانی 41 ساله و دارای مشکلات و اختلالات روانی بود حدود 4 ساعت قبل به منزل پدر و مادر خود آمده و با ضربات چکش آنها را به قتل رسانده و پس از انداختن اجسادشان به درون چاه آب منزل از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با اطلاعات بدست آمده و مشخص شدن عامل اصلی قتل این زن و شوهر عملیات رد یابی و جستجو برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و تنها 4 ساعت پس از وقوع حادثه فرد مذکور در یکی از محله های خمینی شهر دستگیر و پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض هایی که بین او و سایر فرزندانشان قئل می شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان های اعصاب و روان بستری می شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با اعترافات صریح متهم به قتل پدر و مادرش در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه