English

استاندار فارس:

تلاش خواهیم کرد تا پایان سال صنایع راکدی در استان نداشته باشیم

استاندار فارس گفت: علیرغم تلاش همه مسئولان، هنوز برخی صنایع در استان راکد هستند که باید به صورت گروهی و دسته بندی شده مسائل مربوط به هر حوزه در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاری استان مطرح شود تا موانع پیش روی آنان را برطرف کنیم؛ تلاش خواهیم کرد تا پایان سال صنایع راکد در استان نداشته باشیم.

تلاش خواهیم کرد تا پایان سال صنایع راکدی در استان نداشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه دو شعار اصلی دولت سیزدهم، هم اکنون به دو شاخص ملی تبدیل شده است، گفت: ایجاد یک میلیون شغل و احداث یک میلیون مسکن در سال، دو شعار اصلی دولت بوده و هست، که با زحمات شما، فارس در این دو حوزه، رتبه برتر را در بین استانهای بزرگ کشور کسب کرده است؛ لازم است همچنان در سال جاری نیز این رتبه برای فارس حفظ شود.

استاندار فارس با اشاره به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به صورت جداگانه جلساتی را با مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند و ظرفیت‌های قابل استفاده بودجه را برای هر دستگاه تشریح می نماید.

وی افزود: معاونت بودجه این سازمان به صورت ماهیانه گزارش چگونگی استفاده دستگاه ها از این ظرفیت را رصد کرده و به صورت مکتوب برای استانداری ارسال می نماید.

ایمانیه خواستار تشکیل شورای حمایت از اجرای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با حضور همه دستگاه‌ها و نهادها شد و تصریح کرد: شورایی متشکل از مسئولین دستگاه‌های حاکمیتی، امنیتی، نماینده ولی فقیه در استان، دادگستری، نمایندگان مجلس در استان و سایر مدیران اجرایی ایجاد شود و وظیفه همه اعضا مشخص شود تا بتوانیم شعار سال را به سهم خود، جامه عمل بپوشانیم.

استاندار فارس نکته مهم دیگر مورد توجه مدیران استان را خروج کامل صنایع راکد باقیمانده عنوان کرد و گفت: علیرغم همه زحمات شما عزیزان، هنوز برخی صنایع در استان راکد هستند که باید به صورت گروهی و دسته بندی شده مسائل مربوط به هر حوزه در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاری استان مطرح شود تا موانع پیش روی آنان را برطرف کنیم.

وی عمده ترین دلیل رکود صنایع و بنگاه های اقتصادی را کمبود نقدینگی اعلام کرد و افزود: سه شنبه های آخر هر ماه توسط سازمان اقتصاد و امور دارایی استان، عدد ریالی سرمایه گذاری های انجام شده در فارس اعلام می شود.

نماینده عالی دولت در فارس در انتها اظهار داشت: در هفته زمانی را برای ملاقات با سرمایه گذاران اختصاص داده‌ام که حل مسائل آن در دستگاه‌های اجرایی به نتیجه نرسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه