English

استاندار فارس تاکید کرد؛

کار هر حوزه را به متخصصین همان امر واگذار کنید

استاندار فارس گفت: ستادهای تخصصی با حضور دستگاه های مرتبط و صاحبان نظر و اساتید خبره دانشگاه تشکیل شود، ضمن بررسی و تحلیل مسائل نسبت به تصمیم سازی و ارائه‌ی پیشنهادات عملیاتی در این جلسه اقدام نماید.

کار هر حوزه را به متخصصین همان امر واگذار کنید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه هم اندیشی حل مخاطرات اجتماعی، گفت: در هر جلسه بیشتر از یک موضوع ارائه نشود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه هم افزایی بین دستگاهی مشاهده نمی شود، اظهار داشت: در برخی مسائل چندین دستگاه، متولی می باشند اما به دلیل موازی کاری و عدم هم افزایی، اقدامات انجام شده نتیجه‌ی مناسبی ندارد. با توجه به کمبود منابع و نیروی انسانی، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در اولویت دستگاه ها قرار گیرد.

ایمانیه خواستار تشکیل ستادهای تخصصی مرتبط با هر یک از آسیب های اجتماعی شد و افزود: ستادهای تخصصی با حضور دستگاه های مرتبط و صاحبان نظر و اساتید خبره دانشگاه تشکیل شود، ضمن بررسی و تحلیل مسائل نسبت به تصمیم سازی و ارائه‌ی پیشنهادات عملیاتی در این جلسه اقدام نماید.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه کار هر حوزه باید به متخصصین و صاحب نظران همان حوزه واگذار شود، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان، نسبت به بررسی مسائل موجود و پیش روی نوجوانان، در محیط درونی و بیرونی مدارس اقدام کند و پس از بررسی، پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای کاهش خطرات پیش روی جوانان و نوجوانان ارائه دهد.

وی ادامه داد: متولی هریک از مباحث موجود بایستی مشخص شود؛ تا پس از بیان اهداف مد نظر خود، نسبت به مطالبه موارد خواسته شده اقدام شود.

از ظرفیت بزرگ فرهنگیان در همه زمینه ها استفاده شود

ایمانیه همچنین در دیدار با برخی از فرهنگیان استان و هم‌اندیشی با ایشان، ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت ماه شعبان، گفت: عالم محضر خداست و خداوند ناظر به اعمال، رفتار و گفتار همه ماست؛ امیدواریم فعالیت ها و اقداماتی که انجام می شود برای رضای خداوند متعال باشد.

استاندار فارس با تاکید براینکه مسئولین وظیفه دارند از ظرفیت انسان های توانمند و با انگیزه در پیشبرد اهداف استفاده کنند، اظهار داشت: کمیته ای در سازمان آموزش و پرورش تشکیل شود و پس از بررسی صلاحیت افراد، نسبت به استفاده از ایشان در سِمت های اجرایی اقدام نماید.

 ایمانیه با اشاره بر اینکه آموزش و پرورش استان، اولین دستگاه اجرایی از نظر تعداد نیروهای انسانی است، افزود: می بایست با استفاده از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف نظارتی بهره برد. معیشت، معدن، صنعت، فرهنگ و ‌... مواردی است که می توان با حضور فرهنگیان مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس، ظرفیت فکری نیروهای آموزش و پرورش جهت ارائه پیشنهادات عملیاتی را یکی دیگر از پتانسیل های قابل توجه فرهنگیان استان عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته ای تشکیل شود و ضمن بررسی و تحلیل مسائل موجود در شهر و استان، نسبت به ارائه راه حل های مناسب جهت رفع مشکلات موجود اقدام نماید‌؛ طبیعتا پیشنهادات و ارائه راه کارها حاصل چندین ساعت تفکر و هم فکری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه