English

استاندار فارس:

فارس در سال گذشته در حوزه فرهنگ اقدامات شاخصی انجام داده است

استاندار فارس با اشاره بر اینکه در سال گذشته اقدامات شاخص و موثری در حوزه فرهنگ و حجاب انجام شده است، گفت: بنابر بررسی های انجام شده توسط دستگاه های نظارتی در سطح ملی، فارس در موضوع عفاف و حجاب تقریبا در تمامی نوبت ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است که نشان از عزم و اراده‌ی جدی همه مسئولان و اصالت و دیانت و همکاری مردم استان است.

فارس در سال گذشته در حوزه فرهنگ اقدامات شاخصی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره بر اینکه در سال گذشته در حوزه فرهنگ فعالیت های خوبی انجام شده که در سطح ملی بصورت الگو مطرح شده است، گفت: بنابر بررسی های انجام شده توسط دستگاه های نظارتی در سطح ملی، فارس در موضوع عفاف و حجاب تقریبا در تمامی نوبت ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است که نشان از عزم و اراده‌ی جدی همه مسئولان و اصالت و دیانت و همکاری مردم استان است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف حتی قبل از اسلام هم در مردم فارس وجود داشته است، به آثار موجود در تخت جمشید اشاره کرد که در این آثار قدیمی حتی یک مورد هم برخلاف این باور ارزشمند دیده نمی شود.

وی با اشاره به پیشنهاد تولیت حرم حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام مبنی بر پخش صلوات خاصه حضرت شاهچراغ(ع) در مسیرهای پروازی منتهی به استان فارس، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین ذیربط، مقرر شد هواپیماهایی که وارد آسمان شیراز می‌شوند، صلوات خاصه حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) را پخش کنند.

 ایمانیه به اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره جهانی محمدرسول الله(ص) اشاره کرد و افزود: نخستین اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این رویداد پرداخت شده است و امیدواریم امسال با برنامه ریزی جدی‌تری، تامین اعتبار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه