English

۲ واحد فروش زولبیا بامیه در زاهدان پلمپ شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمپ دو واحد عرضه غیربهداشتی زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان خبر داد.

2 واحد فروش زولبیا بامیه در زاهدان پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: به منظور تداوم اجرای ماموریت های تعیین شده سال گذشته کارگروه مشترک صیانت از امنیت غذایی شهروندان که با حضور دادستانی مرکز استان، دامپزشکی و اداره بهداشت و سایر نهادهای ذیربط تشکیل شده است بازدیدهای میدانی سرزده در سال جاری نیز انجام شد.

وی افزود: سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه نظارت بر محل های عرضه و فروش اقلام خوراکی و مواد غذایی مرتبط با سلامت و امنیت غذایی شهروندان در مرکز استان انجام شد که این دادستانی را در رده مراکز برتر کشوری قرار داد و امسال نیز این روند به صورت منسجم تر و تدوین الگوی خاص نظارت در دست اقدام است.

به گفته احمدزاده؛ سرکشی از واحدهای تذکر داده شده سال قبل و بررسی میزان اصلاح موارد مطروحه و افزایش نظارت های میدانی سرزده بر اساس شاخص های دقیق و بروز از دیگر ماموریت های این کارگروه است که همزمان با شروع سال و آغاز ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای سرزده ای از چند مرکز عرضه و توزیع زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان انجام شد که دو واحد به دلیل استفاده از روغن های سوخته و تاریخ مصرف گذشته، مواد خوراکی غیراستاندارد و فاسد و عدم رعایت موازین بهداشتی پس از تائید و احراز توسط دامپزشکی و مرکز بهداشت به دستور قضایی پلمپ و برخوردهای لازم با متخلفان صورت گرفت.

وی تاکید کرد: دادستانی مرکز استان در راستای تامین امنیت غذایی و حفظ سلامت شهروندان به هیچ وجه مماشات و کوتاهی ندارد و با متخلفان نیز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه