English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مردم داری باید در رأس همه‌ امورات شرکت گاز مازندران قرار داشته باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: باید مردم داری و تکریم ارباب رجوع، در رأس امورات کاری قرار گیرد‌ و دستیابی به اهداف تحول و تعالی سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

مردم داری باید در رأس همه‌ امورات شرکت گاز مازندران قرار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت اظهار داشت: یکی از ضرورت های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی "مردم داری" است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن و این امر جز در سایه همراهی و همدردی و همگامی کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت گاز به دنبال کسب اعتبار و اعتماد در بین مردم است و این هدف با بالا بردن کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی بین مردم محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: شرکت گاز مازندران در سال 1401، عملکردی فراتر از برنامه های مصوب و مورد تعهد در اجرای شاخص های گازرسانی داشته است.

وی عنوان داشت: بررسی میزان اجرای شاخص های گازرسانی اعم از اشتراک پذیری، واگذاری انشعاب، گازرسانی به روستاها و صنایع و اجرای شبکه در سال 1401، حاکی از تحقق تعهدات در سال گذشته بوده است.

مایلی رستمی، مدیریت بحران افت فشار گاز در زمستان سرد سال گذشته را یکی از مهم ترین افتخارات ثبت شده در حوزه خدمت رسانی صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: در سال گذشته علی رغم ناترازی تولید و مصرف گاز و برودت شدید هوای استان که برخی از شهرها را در صدر سردترین شهرها قرار داده بود که خوشبختانه در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان و رصد لحظه به لحظه وضعیت شبکه های گازرسانی، افت فشار یا قطعی گاز نداشته‌ایم.

وی بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید به سال مهار تورم، رشد، تولید، همگام با سایر ارگان ها و نهادها، از تمام توان خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره خواهیم برد و با حمایت از بخش صنعتی و تولیدی از طریق توزیع انرژی پاک در ارتقای شاخص های اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه