English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 24 محموله قاچاق به ارزش هزار میلیارد ریال درعملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

کشف هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال، با استفاده از توان و ظرفیت در اختیار موفق شدند 24 محموله قاچاق را طی چندین مرحله عملیات در درون شهرها و همچنین در محورهای مواصلاتی توقیف کنند.

وی افزود: ارزش کل کالاهای مکشوفه در ایام نوروز برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر هزار میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 920 درصد رشد داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری 89 قاچاقچی در مدت مذکور گفت: مهمترین محموله های مکشوفه در نوروز امسال شامل قطعات خودرو، لوازم خانگی، کالاهای اساسی، پوشاک و کفش و دخانیات بودند .

سردار هاشمی فر از کشف 15 پرونده با موضوع جرایم اقتصادی به ارزش 3 هزار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: مجموع این اقدامات موجب شد تا پلیس امنیت اقتصادی استان در طرح نوروزی 1402 رتبه دوم کشوری را از نظر میزان کشفیات کسب کند.

این مقام انتظامی کشف 3 پرونده بزرگ اخلال در نظام اقتصادی با ارزش هزار و 890 میلیارد ریال، کشف 72 تُن مواد خوراکی قاچاق به ارزش 304 میلیارد ریال، کشف 324 هزار و 180 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 78 میلیارد ریال و کشف 183 راس دام زنده قاچاق با ارزش 15 میلیارد ریال را از جمله اقدامات شاخص و مهم پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نوروز امسال برشمرد.

سردار هاشمی فر گفت: از مردم انتظار داریم به جهت شناسایی کسانی که با دپوی این گونه کالاها در انبارهای متروکه فعالیت می کنند و افرادی که با اخلال در بازار ارز و احتکار کالاهای اساسی باعث بروز مشکلات در معیشت مردم می شوند با ما همکاری کرده و اطلاعات خود در این حوزه ها را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه به کسانی که در حوزه قاچاق کالا و جرایم اقتصادی فعالیت می کنند هشدار داد و خاطر نشان کرد: این افراد باید بدانند که در حوزه سرزمینی استان اصفهان هیچ نقطه امنی برای آنها وجود نخواهد داشت چرا که با اشرافیت اطلاعاتی که ماموران ما دارند و با همراهی و مشارکت مردم در سریع ترین زمان ممکن با آنان مقابله و به دست قانون سپرده می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه