English

نماینده هیات رییسه در ستاد سلامت نوروز دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

۳۵ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند

نماینده هیات رییسه در ستاد سلامت نوروز ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از معرفی ۳۵ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی در دوازدهمین روز از تعطیلات نوروزی سال جاری خبر داد.

۳۵ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید حسام الدین نبوی زاده اعلام کرد: دوازدهمین روز از تعطیلات نوروزی سال نو با هزار و ۹۴ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه های آبرسانی استان فارس انجام شد که با معرفی ۳۵ مرکز متخلف به مراجع قضایی استان، تعطیلی یک مرکز متخلف و شناسایی و معدوم سازی بیش از ۱۷۷ کیلوگرم مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی همراه بود.

نماینده هیات رییسه در ستاد سلامت نوروز ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در شبانه روز گذشته به ۶ هزار و ۴۵۴ مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت استان فارس خدمت رسانی شده و ۲ مادر باردار استان نیز به دلیل نیاز به مراقبت ویژه، به بیمارستان ها اعزام شدند.

نبوی زاده از انجام ۸۴۰ ماموریت با حضور امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۴۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

او آمار مراجعه مردمی به بخش های اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان را طی شبانه روز گذشته، ۱۳ هزار و ۳۲۲ مورد اعلام کرد و گفت: با تلاش تیم های پزشکی، علاوه بر انجام ۱۸۵ مورد عمل جراحی، به ۵۲۹ مصدوم سوانح ترافیکی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی، همچنین ۷۲۳ بیمار دارای علایم تنفسی و ۳۷۷ بیمار دارای علایم گوارشی نیز ارائه خدمت شد.

نماینده هیات رییسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام امدادرسانی به ۸ مورد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در روز گذشته، از مردم استان فارس و مسافران نوروزی خواست تا تدابیر ایمنی و پیشگیرانه را با دقت و توجه بیشتر رعایت کنند.

 نبوی زاده تعداد کل مصدومان سوانح ترافیکی در دوازدهمین روز از سال جدید را ۱۸۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵۶ نفر خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ۱۳۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

او بازدیدهای حوزه غذا و دارو را از دیگر محورهای فعالیت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام تعطیلات نوروزی برشمرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ مورد بازدید از داروخانه ها انجام شد.

نماینده هیات رییسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پاسخگویی به ۱۲ مورد مراجعه مردمی به میز خدمت دانشگاه و ۶۰ مورد سامانه تلفنی ۲۰۰۰۰۱۰۰۰۰ را از دیگر تلاش های مجموعه معاونت غذا و دارو در دوازدهمین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه