English

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان شهر قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در 15 بوستان شهر قم در حال اجراست، گفت: اقامه نماز جماعت با حضور مسافران نوروزی از برنامه‌های مهم‌ قرارگاه ۱۹ دی در بوستان‌ها است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۵ بوستان شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمدطباطبایی نژاد ظهر امروز در گفت‌وگویی بیان کرد: از زمان تشکیل این کمیته، برنامه‌های متنوعی در سطح بوستان‌های هدف و همچنین اطراف حرم مطهر اجراشده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کریمه اهل‌بیت(س) و پیش‌بینی برنامه‌های متنوع در قالب این طرح در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت:برنامه‌های متنوع فرهنگی و مناسبتی در همین راستا در 15 بوستان هدف و 6 بوستان کمپ زائر و مسافر نوروزی در حال اجراست.

طباطبایی نژاد یادآور شد: از بین 15 بوستان برنامه‌ریزی‌شده 6 بوستان علوی، مهدی، هاشمی، بنیادی و غدیر و نجمه جزو بوستان‌های شهری بشمار می‌روند و سایر بوستان‌ها نیز جزو بوستان‌های منطقه‌ای محسوب می‌شوند.

وی اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی کمیته بوستان‌ها و حریم حرم یادکرد و اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی متعددی نیز در همین خصوص به‌صورت روزانه در حال اجرا است.

مسوول کمیته بوستان‌ها و حریم حرم قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم ادامه داد: نشر پیام‌های فرهنگی با موضوع اقامه نماز، عفاف و حجاب و سایر مباحث فرهنگی و ارزشی جزو اقدامات روزانه و مستمر این کمیته در سطح بوستان‌ها و همچنین اطراف حرم مطهر است.

طباطبایی نژاد با اشاره به استقرار ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح بوستان‌ها نیز، گفت: در این ایستگاه‌ها، غرفه‌های مختلفی مانند عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، تبیین دستاوردهای انقلاب و نمایش فیلم دایر شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اضافه کرد: در حوزه ورزش نیز علاوه بر بسترسازی بر توسعه ورزش همگانی، زیرساخت‌های لازم جهت اجرای رشته‌های مختلف ورزشی مانند دارت،تنیس روی میز، فوتبال دستی، فریزبی، طناب‌کشی، طناب زنی و غیره انجام‌گرفته است.

مسوول کمیته بوستان‌ها و حریم حرم قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم، خاطرنشان کرد: ایستگاه فرهنگی حریم حرم نیز در میدان آستانه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) با موضوع عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و خدمات‌رسانی عمومی در خدمت زائران و شهروندان است.

به گفته وی، استیج فرهنگی« آستان بهشت» نیز ویژه شب‌های ماه رمضان و ایام نوروز در میدان آستانه حرم مطهر با برنامه‌های مختلف نمایش، سرود، شعرخوانی و مسابقه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در پایان گفت: استیج فرهنگی«شهر بهشت» نیز با اجرای برنامه‌های متنوع به‌صورت چرخشی در سطح بوستان‌های شهر و در جوار مساجد به اجرا گذاشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه