English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

یک‌ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های نوروزی آبدانان اسکان یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام و دبیر ستاد سفرهای نوروزی گفت: یک‌ هزار و ۱۱۱ نفر اسکان در اقامتگاه‌های شهرستان آبدنان از ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال ثبت شده است.

یک‌ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های نوروزی آبدانان اسکان یافت

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرزاد شریفی اظهار داشت: در این بازه زمانی بیش از ۱۳ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان توسط مسافران و گردشگران نوروزی ثبت شد.

وی افزود: یک نمایشگاه‌ صنایع‌دستی و سوغات‌محلی در ۶ غرفه و سیاه‌چادر در ورودی شهرستان برای بازدید و خرید گردشگران دایر شده است.

شریفی از برگزاری نوروزگاه یکروزه در این شهرستان با حضور هنرمندانی از استان‌های کرستان و لرستان خبر داد و یادآور شد: در این نوروزگاه برنامه‌های شاد محلی توسط هنرمندان استان‌های ایلام، گرستان و لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: ۶ اقامتگاه اداری، خانه‌مسافر، خانه‌بومگردی و مدرسه با ظرفیت ۶۰۰ نفر اقامت و اسکان مسافران آماده پذیرش گردشگران نوروزی است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام و دبیر ستاد سفرهای نوروزی اضافه کرد: پشت‌قلعه، قلعه هزاردر، امامزاده سیدصلاح‌الدین و پیرمحمد، دریاچه دوقولو، آبشار ماهوته، روستای هدف گردشگری میانوار و دینارکوه از جمله جاذبه‌های گردشگری آبدانان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه