English

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای ابرعروسک‌های نوری برای اولین‌بار در اصفهان

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه "هم‌نفس" با محوریت نمایش ابرعروسک‌های نوری برای اولین بار در اصفهان خبر داد.

اجرای ابرعروسک‌های نوری برای اولین‌بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی سجادزاده دراین باره گفت: ویژه‌برنامه هم‌نفس از دوم تا پنجم فروردین با موضوع محیط زیست در پارک ساحلی ناژوان با گردشگران برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه به مدت ۴۵ دقیقه در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۱:۳۰ در ایستگاه دوم تله‌سیژ ناژوان برگزار می‌شود و شب آخر همزمان با آیین جهانی ساعت زمین که هر ساله ۲۵ مارس برگزار می‌شود، میزبان علاقمندان است.

به گفته این مقام مسئول، به همین مناسبت بعد از پایان اجرا چراغ‌های محوطه به صورت نمادین خاموش می‌شوند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همچنین از اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع زاینده‌رود در ایام نوروز خبر داد و افزود: در بخش ویژه زاینده‌رود جشنواره خندستان، ۱۳ نمایش به اجرا رسید و ۶ نمایش برگزیده شد که این‌ ۶ نمایش از ۵ تا ۱۰ فروردین از ساعت ۴ تا ۱۰ شب روزانه در ۴ نوبت اجرا می شوند.

سجادزاده با بیان‌اینکه این رویدادها در مکان‌های پرتردد برگزار می‌شود تا معضل خشکی زاینده‌رود برای سایر هموطنان نیز به عنوان مسئله‌ مطرح شود، گفت: ترمینال کاوه، باغ فدک، کوه صفه، پل خواجو، چهارباغ، میدان امام (ره) و میدان جلفا میزبان این اجراها خواهند بود و در حاشیه اجرای این نمایش‌ها کارت پستال‌های ویژه زاینده‌رود نیز میان مردم توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه