English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

وقوع بارش‌های سیل آسا در منطقه‌ کردستان

جلسه آنیِ مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای کردستان، با محوریت بارش‌های شدید و پرآب شدن رودخانه‌ها، سدها و بندهای خاکی استان، در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

وقوع بارش‌های سیل آسا در منطقه‌ کردستان

به گزارش خبرگزاری موج  کردستان، در این جلسه که با حضور تمامی اعضای کمیته مدیریت بحران برگزار شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان وظایف هر یک از معاونت‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه را تبیین کرد و در ادامه معاون حفاظت و بهره‌برداری و مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت، گزارش کاملی از بارندگی‌ها، دبی رودخانه‌ها و وضعیت کنونی سدهای سراسر استان، ارائه کردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، گفت: با توجه به اینکه این بارش رحمت الهی سبب ذوب شدن برف‌ها و افزایش حجم ورودی رواناب‌ها به مخازن سدهای استان می‌گردد، لازم است شهروندان، کشاورزان و گردشگران از تردد در حریم سدها، خودداری نمایند. 

 آرش آریانژاد به وضعیت سد چراغ ویس سقز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حجم آب موجود در پشت این سد بیش از 44 میلیون متر مکعب است و بالای 50 درصد آب دارد و با توجه به بازگشایی کامل دریچه این سد به منظور کنترل و مدیریت حجم مخزن، دبی رودخانه چم خان افزایش پیدا می کند، لذا تردد و اتراق برای ساکنان روستاهای حاشیه رودخانه ممکن است احتمال وقوع حادثه جبران ناپذیر را رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه