English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام:

 ۱۷۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: آیین واگذاری ۱۷۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 ۱۷۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد

رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: امروز به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری آیین واگذاری مسکن محرومین در سراسر کشور و همچنین در استان ایلام با حضور ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه بالغ بر ۱ هزارو ۳۰۰ خانواده تحت حمایت در استان هم‌اکنون فاقد مسکن هستند افزود: در سال جاری با مشارکت دستگاه‌های همکار از جمله راه و شهرسازی، سپاه امیرالمومنین، بنیاد مسکن و همچنین بنیاد علوی ۱۷۵ واحد مسکن محرومین احداث و امروز این واحدها به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در سال جاری با همکاری و همراهی دستگاه‌های همکار بالغ بر ۱هزار و ۷۰۰ خدمت در حوزه مسکن از جمله احداث، تعمیرات کلی و جزیی و... ارائه داده است.

طاهری در پایان با بیان اینکه ۲۵۰ قطعه زمین ویلایی برای احداث مسکن محرومین در شهرستان‌های مهران، ملکشاهی و دهلران واگذار شده افزود: عملیات احداث این زمین‌‌ها نیز از سال آینده با همکاری و همراهی دستگاه‌های همکار آغاز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه