English

مجتبی قهرمانی:

رفع تصرف بیش از ۲۵هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در جزیره قشم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۱۵ قطعه از اراضی ملی و دولتی به مساحت بیش از ۲۵هکتار در مناطق مختلف جزیره قشم خبرداد.

رفع تصرف بیش از ۲۵هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۱۵ قطعه از اراضی ملی و دولتی به مساحت بیش از ۲۵هکتار در مناطق مختلف جزیره قشم خبر داد.

وی در ادامه گفت: این رفع تصرفات پس از انجام مراحل قانونی و استعلامات مورد نیاز از مراجع ذیربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از سوی یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری نیروی انتظامی و مأمورین پاسگاه مرزی دریایی به مرحله اجرا درآمده است.

قهرمانی با اشاره به قلع و قمع و تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی، تصریح کرد: ارزش تقریبی اراضی اعاده شده بالغ بر ۷۰۹ میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: تمام کسانی که برخلاف ضابطه و قانون به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی تعدی کنند در اسرع وقت با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مقابله با زمین خواران و متصرفان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی هرمزگان است و در این راستا هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه