English

معاون توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

صدور حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان کردستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون برای ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان استان حکم رتبه بندی صادر شده است.

صدور حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، منوچهر مخدومی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از روند اجرای رتبه بندی و صدور احکام فرهنگیان، اظهار کرد: هیئت‌های ممیزه استان، شهرستان‌ها و مناطق همزمان با دیگر استان‌ها تشکیل شده و میز کار رتبه بندی نیز متناظر آن برای پیگیری جزئیات کار ایجاد شده است.

وی افزود: هر روز ساعت ۱۲ مشکلات حوزه رتبه بندی در استان و نیز آمار و اطلاعات مربوط به صدور احکام از طریق میز کار رتبه بندی و امور اداری به وزارت ارسال می‌شود.

مخدومی با اشاره به پیگیری‌های شبانه روزی حوزه امور اداری، به آمار پرونده‌های تأیید شده در مراحل مختلف رتبه بندی پرداخت و عنوان کرد: تا امروز ۲۲ هزار و ۸۴۸ نفر از فرهنگیان کردستان مستندات خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند که ۲۲ هزار و ۶۲۸ پرونده توسط مدیر، ۱۸ هزار و ۶۱۹ پرونده در امور اداری، ۲۰ هزار و ۲۶ پرونده در حراست و ۲۱ هزار و ۹۴۰ پرونده توسط گزینش مورد تأیید قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در ادامه به تعداد احکام رتبه بندی صادر شده اشاره کرد و گفت: تاکنون حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از همکاران صادر شده است که از این میان، ۴۹۳ نفر از همکاران در رتبه آموزشیار معلم، ۲ هزار و ۲۴۲ نفر مربی معلم، ۶ هزار و ۸۲۵ نفر استادیار معلم، ۸۳۰ نفر دانشیار معلم و نیز ۲۸ نفر در رتبه استاد معلم قرار گرفته اند.

مخدومی افزود: احکام همکاران دیگر نیز بنا به اعلام وزارت باید تا ۱۲ اسفند صادر شده و ارسال حقوق ماه اسفند با احکام جدید صورت گیرد و این آمادگی وجود دارد تا با کار جهادی و شبانه روزی در روزهای آینده، این مهم تحقق یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تأیید ضوابط ابلاغ پرسنل در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان در زمینه صدور ابلاغ موظف رتبه ۹ را در بین استان‌های کشور داشته و ۹۷.۴۷ درصد این ابلاغ‌ها تأیید ضوابط شده است.

وی از شهرستان‌ها و مناطق خواست با پیگیری مستمر خود، زمینه تأیید ابلاغ‌های باقیمانده را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه