English

مستند «آستین خالی» روایتی متفاوت از زندگی شهید خرازی

مستند «آستین خالی» روایتی است از زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی است که با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

مستند «آستین خالی» روایتی متفاوت از زندگی شهید خرازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مستند «آستین خالی» روایتی است از زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی که در ۵۲ دقیقه به تهیه کنندگی سید مجتبی خیام الحسینی و کارگردانی سید مهدی خیام الحسینی با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

این مستند در ساعت 10 صبح روز جمعه ۱۲ اسفندماه در پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان باحضور جمعی از رزمندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

کارگردان این فیلم گفت: وجه تمایز این مستند با مستند های ساخته شده از شهید خرازی در روایت رزمندگانی است که کمتر دیده شده اند و خاطرات انها بیان شده مانند بی سیم چی‌ها ، رانندگان و افرادی که با شهید خرازی ارتباط نزدیک داشته اند.

وی ادامه داد: دراین مستند سعی کردیم به ابعاد مختلف شخصیت شهید خرازی بپردازیم و زوایای کمتردیده شده شخصیت ایشان را روایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیام ما برای نسل امروز این است که چگونه می توان مانند شهید خرازی با توکل برخدا و توسل به اهل البیت علیه السلام و همت مضاعف کارهای بزرگی انجام داد. به گونه‌ای که درتاریخ برای همیشه ماندگار شود.

خیام الحسینی گفت: ما با نگاه به روش و منش شهید خرازی می‌توانیم بر مشکلات کنونی کشور غلبه کنیم و مسیر جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی قرار دهیم.

فیلم جشنوراه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه